Simsly

Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Bloggen, ett år på bloggplatsen.se!

Av simsly - 28 april 2015 05:00

Hej! Igår var det en väldigt speciell dag för just denna blogg. Det var nämligen bloggen ett års dag igår! Tänk att man har haft en blogg i ett helt år. Vart har tiden tagit vägen? Jag hade ju också några perioder där jag inte bloggade. Fast nu är jag här och det var väldigt kul att kunna tro att bloggen är över ett år gammal. Ville bara säga detta lite snabbt, men hejdå alla läsare tills nästa inlägg som kanske kommer upp i morgon./Simsly

 
  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simsly - 26 juni 2015 11:15


  Sims 3 utmaning:   supernatural genetics challenge   ( det är inte jag som har skapat denna utmaning)Det var väldigt länge sedan jag uppdaterade om utmaningar. Jag gjorde tre inte så bra inlägg om tre utmaningar. Jag bestämde mig för att ...

Av simsly - 17 juni 2015 07:00


Hej! I AM BACK, så ja, jag är tillbaka från en bloggpaus som knappt varade en månad. Men hursomhelst ville jag bara meddela er om att jag är tillbaka och kommer snart uppdatera mitt spelande, såklart annat också. Mitt sommarlov har förresten startat....

Av simsly - 17 maj 2015 14:30


Förlåt så mycket, men jag tror jag behöver en paus från den här bloggen. Jag har så mycket annat just nu, läsning och annat. Dessutom är simslusten inte på topp direkt. Jag har inte heller någon blogglust. Jag hoppas att denna paus bara håller på ...

Av simsly - 11 maj 2015 18:30

  Det behövs tvättas och lagas ofta i huset speciellt handfatet. De vuxna har knappt tid och ork till att laga handfatet. De vill dessutom inte slösa pengar på det.   Ännu en familjemedlem skulle komma, eller kanske till och med familjemedle...

Av simsly - 9 maj 2015 06:30

Hej! I detta inlägg tänkte jag prata om det första expansions paketet till sims 4. Dags att jobba är det då. Så nu har jag utforskat lite vad man kan göra med de nya möjligheterna. Jag har inte utforskat det där med att äga en affär, men jag var al...

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards