Simsly

Direktlänk till inlägg 3 maj 2015

Sims 4 - inte ett nytt hushåll för mig

Av simsly - 3 maj 2015 13:15

Har spelat lite av sims 4 och tänkte visa något eller några inlägg med en familj som jag har spelat med ganska länge, men det kommer inte var en familj som läggs upp varje vecka. Ibland kanske jag lägger upp inlägg med dem.

 

Detta är Darlene Bunch. Hon är dotter till Jack bunch och judy Bunch. Hon har en lillebror som heter Pippin. Just vid detta ögonblick är hon tonåring och älskar att spela spel på sin dator hon har i sitt rum. Hon drömmer om att spela datorspel hela dagar när hon blir stor. Hon jobbar för tillfället på ett cafè.

 

Detta är Judy Bunch, hon är gift med Jack och har två barn. Darlene och Pippin. Hennes föräldrar är döda sedan länge tillbaka och har tyvärr inga bilder på dem. Judy jobbar inom den kulinariska kariären. Hon är inte så förtjust i att blanda, och inte heller dricka drinkar, men hon är tvungen för att få en befodran på sitt jobb. Känner ni igen judy? Hon finns i sims 3, Sunset Valley.


 

Här har vi mannen Jack som jag pratade om. Som jag berättade innan så är han gift med Judy coh har två barn. Han jobbar inom konsten och målar tavlor nästan varje dag. Han älskar att hans dotter trivs med målningarna, så ibland kan han göra en målning för sin dotter.

 

Till sist är det Pippin.( namnet är från sagan om ringen) Han är också tonåring, som sin syster. Han gillar att samla på saker och sköter sitt arbete i skolan si sådär. Han har inget deltids jobb, utan är hemma och njuter av sina unga dagar.



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simsly - 26 juni 2015 11:15


  Sims 3 utmaning:   supernatural genetics challenge   ( det är inte jag som har skapat denna utmaning)Det var väldigt länge sedan jag uppdaterade om utmaningar. Jag gjorde tre inte så bra inlägg om tre utmaningar. Jag bestämde mig för att ...

Av simsly - 17 juni 2015 07:00


Hej! I AM BACK, så ja, jag är tillbaka från en bloggpaus som knappt varade en månad. Men hursomhelst ville jag bara meddela er om att jag är tillbaka och kommer snart uppdatera mitt spelande, såklart annat också. Mitt sommarlov har förresten startat....

Av simsly - 17 maj 2015 14:30


Förlåt så mycket, men jag tror jag behöver en paus från den här bloggen. Jag har så mycket annat just nu, läsning och annat. Dessutom är simslusten inte på topp direkt. Jag har inte heller någon blogglust. Jag hoppas att denna paus bara håller på ...

Av simsly - 11 maj 2015 18:30

  Det behövs tvättas och lagas ofta i huset speciellt handfatet. De vuxna har knappt tid och ork till att laga handfatet. De vill dessutom inte slösa pengar på det.   Ännu en familjemedlem skulle komma, eller kanske till och med familjemedle...

Av simsly - 9 maj 2015 06:30

Hej! I detta inlägg tänkte jag prata om det första expansions paketet till sims 4. Dags att jobba är det då. Så nu har jag utforskat lite vad man kan göra med de nya möjligheterna. Jag har inte utforskat det där med att äga en affär, men jag var al...

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards