Simsly

Alla inlägg under maj 2014

Av simsly - 18 maj 2014 14:42

Har spelat medeltiden och tänkte visa er några bilder från mitt spel.  

Kungariket heter medeladia och här är monarken Derandi. Tror hon är i nivå tre.  

Här är Simonitprästen Balder. Han är i nivå 5. Tänkte visa lite saker jag har spelat med honom.  

 

 

Han fick i uppdrag att en häxa var tillbaka och skulle utplåna henne . Fanns två alternativ antingen kunnde hon vara god eller ond och kan ni gissa vilken jag tog? Han klarade i alla fall  uppdraget.  

Och här är petrianprästen Gredvita. Tror hon är i nivå ett.

Av simsly - 18 maj 2014 08:37

Gjorde inte alls mycket inlägg om in i framtiden.Men denna veckas tema kommer jag skriva mer om får man hoppas. Nästa tema är...... Sims 3 husdjur. Kommer antagligen göra ett inlägg om det idag. Gjorde det här inlägget så att ni vet vilket nästa tema ska vara.  

Av simsly - 14 maj 2014 15:50

Har gjort en ny som. Hon heter Rose Dewittbukater kan ni gissa vem hon är? Hon är en karaktär i en film.  

Egenskaper

Äventyrlig, hopplös romantiker, modig, våghals och heltreverad.

Av simsly - 13 maj 2014 06:21

Nu kommer ett inlägg om Grove. Föresten så om ni undrar varför det inte är framtidsgrejer här på bloggen så är det för att det tar lite tid att göra en sak där men förhoppningvis kommer det i veckan. I alla fall här kommer som sagt ett inlägg med Grove  

 

Xander, Michell och Ginjer var på höstfestivalen.  

På natten kom en tjuv in och tog något som jag inte vet vad det var. Ingen tog fast honom. Så han kom undan.  

Och Michell målar en tavla ( Det är inte sparat när hon målar bilden men hon håller på med den i spelet hoppas det är okej att jag lägger upp det ändå)

Av simsly - 12 maj 2014 17:11

Har gjort en ny sim. Hon heter Rochella Rasebeth. vad tycker ni? Föresten så kommer jag inte bara skriva om in i framtiden denna vecka. Bara så att ni vet.   

 

Egenskaper

Älskar naturen, Vegetarian, miljömedveten, ivrig och ensamvarg

Av simsly - 11 maj 2014 09:00

Tänkte ha olika tema veckor här på bloggen. Jag kommer skriva om olika expansionspaket. Tillexempel en vecka skriver jag om in i framtiden och nästa vecka något annat. Jag byter varje söndag och denna veckans tema är in i framtiden. Och jag ska skriva om plumbots nu.  

Plumbots kan man skapa eller köpa. Man kommer kunna styra dom som simmarna. Men plumbotarna fungerar lite anorlunda än simmar. Dom har inte samma behov som simmar. Tror dom behöver laddas och sonna saker. Istället för   egenskaper har dom egenskapschip. Det finns olika egenskapschip.För att kunna göra en plumbot måste man vara nivå två i botbygge.  

Så här ser det ut i skapa en plumbot.

Av simsly - 10 maj 2014 15:00


  

 

Gracy har byggt en plombot. Den kallas Judie.  

Judie spelar biljard.  

Gracy fick en DNA flicka som fick heta Kassedy.  

Kassedy växte upp till småbarn.

Av simsly - 10 maj 2014 09:15

Har spelat sims 3 in i framtiden och tänkte visa det här på bloggen.  

Det här är Gracy Lotus.  

Vad är det här för mystisk portal?  

Nu är hon i framtiden. Hon testade att flyga jet pack  

Gracy är lite av ett plombot freak!  

Testade vindkniven? vet inte vad det kallas.  

Gracy tittar på en historisk staty.  

Gracy var i ödemarken och hittade lite skrot.     

Gracy testade botbygge.

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards