Simsly

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av simsly - 2 juli 2014 14:00

  Tidsinställt

 

Även om dom har ett spädbarn tänkte Ronny att han vill också ha ett jobb presis som Louie, så han sökte ett jobb inom arthitäkt och han fick jobbet!  

 

När Louie betalade räkningarna hittade hon ett paket i brevlådan, det var nämligen en present till Daiven från en avlägsen släkting.  

Medans Louie har ledigt från jobbet så jobbar Ronny, men han vill ju också jobba när Louie jobbar, det är ju hans drömjobb.  

Det var Daivens födelsedag! Kommer han bli en arvinge eller inte?  

Daiven fick rätt ögonfärg, men fel hårfärg.  

Det var spökeridagen och barnen sprang runt och gjorde bus eller godis! Ronny gav godis till någon av barnen, även om dom inte firar spökeridagen stjälva så kan man vara trevlig ändå.  

 

Louie började må illa, vad kan det vara, stinker Ronny eller är maten dålig? Tja....det här hade hänt Louie innan, men nää det kan inte vara så:)

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards