Simsly

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av simsly - 23 juli 2014 14:00

 

Zera Dragon-röd

Raina Dragon-grön

Safir-svart

En person- grå ( är bara med i den här delen) Om texten är så här så tänker personen .  

Du är speciell för att

För vad?

När du var liten så upptäckte jag det.

Hurdå?

Jo, jag hade bjudit över några drakvänner så att de kunde få se den nya draken, du då, men sedan så kom en kvinna som berättade att du var speciell, men hon sa inte varför, men en sak vet jag nu, att några är ute efter dig.

Vilka?

Det finns bara en jag vet och det är Narthisa.

Nathisa, hon som jag har mötte vid affären?

Ja, vad jag vet är det hon.

Hur ska jag få reda på vilka krafter jag har då?

Åk till önskebrunnen, många vet var det ligger, men bara drakar kan se den.

 

Kan du köra mig till önskebrunnen?

Ja!

Tack!

 

 

Här måste det vara, Hm jag känner någonting i närheten, guld!

 

 

Kanske kan hitta lite guld, varför sa jag så?

 

Okej! Inget guld, men jag kanske kan önska något istället, jag önskar att jag visste varför jag är speciell och vilka som vill få tag i mig.  

Det fungerar!  

Vad är det för staty? 

 

 

Vem kallade på mig?

Jag..

Och vem är du? 

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards