Simsly

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av simsly - 6 augusti 2014 06:30

 

Brighton pluggar till universitetet genom att läsa om ämnet hon vill söka till, ämnet vetenskap. Brighton gick till en plats att läsa på i parken som är lugn, hon hittade en lugn plats att sitta på som hon ville.  
Men hon hann inte läsa så länge förrän hon började bli sömnig.Brighton visste inte vad det kunde bero på, men hon tog upp sina ben på bänken och snart så somnade Brithen på parkbänken hon hade suttit på.

 

 

Brighton vaknade och såg på klockan att det var eftermiddag. Hon mådde bättre efter lite sömn, men funderade; var det boken som gjorde henne sömnig, eller? Brighton sträckte på sig och gick till närmaste utgång ur parken. Hon visste en annan plats där hon kunde ta det lugnt.  

Brighton gick in på den jättelika kyrkogården i staden, en perfekt plats att läsa på, dessutom brukar inte folk gå eller åka till kyrkogården utom Brighton som ofta går dit.


Det här är ingen historia, men kan låta lite som det.

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards