Simsly

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av simsly - 7 juni 2014 17:30

 

Xander har börjat ta skulbtering på allvar. Han passar på att skulbtera så att han har något att göra. Han skulbterade lite när han var yngre men nu har han tagit det mer på allvar. Innan jag stängde av sims så var han i nivå 5 i skulbtering.  

Senare så dog någon plötsligt på tomten. Det får man ta om man har övernaturlig installerat då kan zombisar dö på ens tomt. Det är inte så kul att alltid lägga gravstenarna på kyrkogården.  

Xander och Michell hade bröllopsdag!  

Ailen värkar vara tillbaka! Den här gången hälsade ingen på den.  

Ginjer har börjat skulbterar

Xander träffar en gammal vän! En av dom kysste den andra! (har ingen bild på det) Xander bad om att dom bara skulle vara vänner och det förstörde det hela! Hon blev sur på honom.  

En till som gick bort!  

Ginjer växte upp till ungdom! Nu är jag inne på generaskon två!

Av simsly - 7 juni 2014 08:45

 

Det första Brandne gör (nästan) är att betalar räkningarna.  

Köpte ett piano åt Brandne. Hon spelar inte så himmla bra, men hon kan bli bättre snappt. Bara om hon trännar på pianot. Hon har inte färdigheten piano än, men kanske snart!  

Innan  jobbet tar Brandne en tripp till hennes favorit café och tar en kopp kaffe så är hon pigg när hon ska till jobbet.  

Senare var det dags för att åka till jobbet.  

Nästa dag vaknade Brandne pigg och glad, men jag tror inte hon hade den bästa första jobbet dagen förra dagen. Men nu är hon pigg!  

Brandne forsätter öva på sitt piano. Just nu är hon i nivå ett!  

Hon tog en tripp till torget, men har ingen bild på henne på torget.

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards