Simsly

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av simsly - 8 juni 2014 14:00


Zera Dragon-röd

Raina Dragon-grön

Maggi Sum-orange

Naritnisa Eye- Blå

En lärare- grå

 

En kvinna kom plötsligt upp

Vem är du?

Kvinnan kom närmare och sa ingenting.

Jag måste göra någonting! Mamma sa att jag inte skulle stanna kvar och leka.

  

Jag......SPRINGER!

Zera sprang hela vägen hem!  

Var har du varit?! Jag sa att du inte skulle stanna och leka!

Jag glömde det!

Okej Zera, men mötte du någon eller kom någon mot dig?

Ee....... Nej. Men bara undrar, vad hade hänt om jag hade mött någon eller någon kommit i mot mig?

Inget, der är bara..... vi borde gå och lägga oss. Det är skoldag imorgon.  

Hej Zera!

Hej Maggi.

Ska vi hänga efter skolan?

Visst men var ska vi vara någonstans?

Vi kan vara hoss dig. Vi håller på men att flytta hemma hoss mig så.....

Ska du flytta?

Ja, men vi vet inte vart.

Jaha, ska vi gå in till skolan?

Ja!

 

Godag mina elever! idag så ska vi......

Efter skolan

 

Zera och Maggi åker taxi hem till Zera

Maggi ser du kvinnan där borta? det är hon som jag såg efter skolan!

Innan Maggi hinner se stannar taxien och dom är framme

 

Jag ser ingen kvinna.

Men hon var här innan.....

Maggi jag tror någon är ute efter mig! 

Titta bakom dig!

Av simsly - 8 juni 2014 11:13

Ni kanske har märkt att inga PGC inlägg har kommit upp på bloggen på länge. Nu ska jag berätta varför. Jag har inte fått någon arvinge än i PGC och förra arvingen och hans fru åldras snar upp till åldringar. Det är en anledning varför jag inte har lagt upp den. Den andra anledningen är att jag har inte kommit in i spelet för att det laddar för mycket. Kanske bara en enstaka gång har jag kommit in. Nu vet ni varför jag inte har bloggar om PGC, men vill ni fortfaranden att jag ska ha en PGC på bloggen? För jag har funderat om jag ska ha en ny PGC. Föresten om jag lyckas komma in på min PGC och får en arvinge gör jag ett inlägg om PGCn. Ska visa några bilder nu på min PGC, men lägger bara upp bilderna på arvingarna.  

Yanett Turquoise: Grundaren.  

Mackie Turquoise: Arvinge till generiskon ett.   (min bästa arvinge i hela PGCn och bästa simmen i hela PGCn)

 

Code Turquoise: Arvinge till generiskon två och troligen den sista arvingen i PGCn.

Av simsly - 8 juni 2014 07:15

 

Brandne fortsätter med att spela piano.  

Eftersom hon är ledig från jobbet så tänkte hon passa på att åka någonstans och kolla runt i staden. Så hon började med att gå till ett nytt café hon har hört talas om.  

När hon var i cafét så tog hon en kopp kaffe, men hon drack aldrig upp den.  

Senare så åkte hon till gymmet. Inte för att hon var så intreserad av gymmet, men man kan alltid kolla hur det ser ut. Det kanske är en plats man kan träffa folk.  

Ja, Brandne träffade lite folk. Nämligen en kändis! Hon bad om en autograf och hon fick en! Och hon träffade andra också. Mannen som står bakom dom två!  

Bradne vacknade nästa dag och hon hade ledigt den här dagen också! Det är nämligen slappardagen.  

Köpte en gitarr till Bradne. Tror hon gillar mer piano, men man måste kunna gitarr om man ska få en befodran på jobbet.

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards