Simsly

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av simsly - 9 juni 2014 06:00

 

Jag sa att jag kanske skulle göra en PGC om ni ville, men jag kunde inte vänta så jag gjorde en ny på derekten! Hon på bilden är grundaren av den här PGCn. Hennes namn är Louie White och bor i staden Auroa skies. Hennes speciell genner är blott hår och vita ögon. Hennes slupade egenskaper (om du inte vet var man slumpar så finns det två tärningar nästa brevid fönstrena där man väljer egenskaper) är bra på att kyssas, gillar inte barn,( som du inte behöver slumpa fram utan är ett måste i en PGC)grubblande. nolla och oturlig(lite roligt med egenskapen oturlig för att man ska ju få rätt anlag för att få en arvinge och man måste ha ganska mycket tur då).  

Louie tog ett jobb inom affär.  

Louie hade hört att det kommit en ny inflyttad sim till staden och eftersom Louie behöver lite bekanta så träffade Louie han. Hanns namn är Ronny Gress.  

Lite TV tittand!  

Efter en lång dag så gick hon och la sig.

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards