Simsly

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av simsly - 27 juni 2014 14:45

 Har spelat med en familj jag inte har spelat på väldigt länge, nämligen PGC Turquoise har ni saknat dom här på bloggen? hoppas det för att jag tänkte börja blogga om dom igen, men det tar lite tid att ladda spelet, men jag spelar det ändå.

 

 

Dom har fått två barn sen sist, men ingen av dom var arvingen. På bilden är det Carlo och han andra är Dan. Han  andra fick ljust hår men gråa ögon och Carlo fick turkost hår med gråa ögon.  

Sen så var det dags för Sun att fylla år.  

 

Sun yong gned en vanlig lampa eller var den så vanlig? För att ut ur lampan kom det en ande och så hade Sun yong tre önskningar som anden skulle uppfylla.  

Och hon kom på sin första önskan och anden uppfyllde önskan, kommer önskan att slå in? Nu är det två önskningar kvar.

 

Sun yong hade mått lite illa den senaste tiden och det visade sig vara att Sun yong skulle få ännu ett barn, men hon har säker vant sig hon har ju åtta stycken.

 

Sun yong och Code kom ut med inte en, inte två utan tre barn. En flicka och två killar, dom fick namnen Luna, Leo och D-j.  

Leo hade inte rätt anlag, inte Luna heller, men D-j hade rätt anlag så nu äntligen efter elva barn så fick jag en arvinge!



Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards