Simsly

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av simsly - 28 juni 2014 11:00

  detta inlägg är tidsinstellt

Ska snart åka till Spainen!  

Ginjera dröm är att bli en dektevtiv. Så hon inlädde ett yrke inom det.  

Ginjer bestämde sig för att kontakta en en bekant dock kommer jag inte ihåg vad han heter.  

Men dom hann inte prata så mycket tills Ginjer skulle ta studenten.  

 

Michell fyllde år! Så hon blev åldring.  

Sen kysste Ginjer, han vars namn jag inte kommer ihåg.

 

Men han uppskatade inte det alls.  

Nästa morgon vaknade Ginjer med tänkandet om hon skulle ringa han vars namn jag inte minns.  

Men hon hade fått ett jobb som dektevtiv och då måste man ju jobba med det först innan hon ringer han vars namn jag inte minns (känns lite långtrokigt att alltid säga han vars namn jag inte minns)  

Michell jobbar hårt med att ta hand om stoppen i avloppen och allt sådant.  

Hon hade ringt han som hon kysste och han kom. Den här gången kysste Ginjer han lite lungare än förra gången där hon kysste han plötsligt, han uppskatade det den här gången!

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards