Simsly

Alla inlägg under juni 2014

Av simsly - 18 juni 2014 16:15

Jag skrev i ett annat sommarlovs inlägg att jag inte skulle resa bort än eller om man kan säga på ett annat sätt, att ingen resa var bokad, då visste jag inte om jag skulle resa, men nu är det bestämt, det blir en resa till Spainien och redan nästa vecka ska jag åka, inte mitt i veckan, men mitt i veckan som jag sa innan kommer jag göra dags utflykter, men jag kommer tidinställa inlägg hoppas jag.

 

Bild på min simself

Av simsly - 17 juni 2014 14:00

  

Sorry att historien om Drakögat inte har kommit upp på ett tag men nu ska den göra det!

Zera Dragon- röd

Raina Dragon- grön

Maggi Sum- orange

Narthisa Eye- blå

Jag ser inget bakom mig.

Jag tyckte jag så något,

Men jag borde åka hem nu.

Okej, hejdå!

Hejdå!  

Hm.... hur ska jag ta Zera

Å!jag. nu vet

 

Nästa dag.

Mamma...

Vänta ska bara slänga det här.

 

Du vet när jag stannade kvar efter skolan.

Ja.

Jag såg en kvinna komma imot mig.

Varför sa du det inte innan?

Du skulle kanske bli arg på mig....

Zera var bara försiktig. Har du sett henne flera gånger?

Ja...

Somsagt var försiktig. Kan du handla äpplen i mataffären?

Ja, visst.  

Vid mataffären.

Ursäkta mig...  

Vet du var stadshuset ligger?

Den ligger här mitt emot.

Tack tack!

Vänta jag känner igen dig....

Å, många gör det, jag är taxi förare.

Ja, det var trevligt att träffa dig och tack igen.

Hejdå!

Hejdå.

Av simsly - 16 juni 2014 07:15

  Gjorde ett hus för några dagar sedan och blev ganska nöjd med det, så tänkte visa det här på bloggen. Har innan försökt göra bra hus men det blev inte så bra, men den här blev bättre än dom andra försöken. Ni kanske vet varför det heter Blue and brown.  

Hela huset 

Hallen

 

Matrum  

Badrum

    

Köket

 

Trappan upp till övervåningen.  

Vardagsrum  

Baksidan  på huset  

Hela första våningen.  

Hallen på övervåningen.   

 

Sovrum  

Badrum  

Sovrum  

Badrum  

Hela övervåningen.


Av simsly - 15 juni 2014 13:57

Tyvär tror jag inte en del av draköga kommer idag. Varför inte? jo det går inte så bra att göra inlägg eller inte, inte med alltså ibland blir det så och du har jag hamnat i den sitvaskonen. Försökte göra ett annat inlägg men så BOOM! fungerade inte. Men till saken som inlägget handlar om. I  Sunset valley så finns det ett par som bor vid stranden... Å nu händer det igen något!Uräkta för det. Och det finns en reklam på bokhandlen där det är dom paren på det! tyckte det var lite rolig fakta:D Men ni får vara berädda på att det inte kanske blir ett inlägg varje dag tills problemet är löst. 

.  

Här är bilden, har sett den i Twinbrook och i Sunset valley

Av simsly - 14 juni 2014 11:15

Bunch? vilka är Bunch? jo det ska jag berätta, ni vet staden Sunset Valley, staden man får till grundspelet, där finns det en familj som heter Bunch. Dom bor i staden från början, ni kanske känner igen dom när ni ser dom och den här familjen är en av mina favorit familjer i Sunset Valley. här kommer en liten bakgrunds historia om Bunch.

Bunch

Så här är det: Två arbetande föräldrar som försöker hantera familjen, hushållsarbetet och sina karriärer medan deras fyra barn springer omkring hejvilt. Hur ska den här familjen med sex personer hitta rätt balans för att behålla förståndet.

 

Det här är Judy bunch. Hon är mamma till dom fyra barnen och är maka till Jack Bunch och har ett jobb inom vetenskap.  

Det här är Jack Bunch. Pappa till dom fyra barnen och make till Judy Bunch och har ett jobb inom millitären.  

Det här är Ethan Bunch. Han är Judys och Jacks älste son och store bror till hans tre syskon. Han går på gymmnasiet i Sunset valley.  

Det här är Lisa Bunch. Hon är Jundys och Jack älste dotter och näst älst. Hon är stora syster åt hennes två syskon och lilla syster åt hennes äldre bror. Hon går på gymmnasiet i Sunset Valley.  

Det här är Arlo Bunch. Han ärJudys och Jacks nest yngsta barn. Han är store bror till en av hans systrar och lille bror till hans två äldre syskon. Han går i grundskolan i Sunset valley.  

Och det här är Darlene Bunch. Hon är Judys och Jacks yngsta barn. Hon är lilla syster till hennes tre äldre syskon. Hon går i grundskolan i Sunset valley. Så det är inte jag som har gjort Bunch, Men har spelat med dom ibland.

Av simsly - 13 juni 2014 11:45

Hejsan! Idag var det avslutning i skolan vilket betyder att sommarlovet har börjat! Vet inte riktigt hur det blir med bloggen. Har ingen resa jag ska åka på utomlands än, men har lite dags utflyckter. Detsutom så vill jag hälst vara ute, träffa folk och ja...sådana saker. Men jag har ju tid att blogga så den här bloggen kommer såklart inte stå still, men kanske inte lägger ut någon varje dag.

 Hoppas ni får en bra sommar!  

Min simself:D

Av simsly - 12 juni 2014 13:30

Man kan ju änra färger och mönster till kläder och möbler! Det kan vara ganska roligt ibland! Tänkte visa ett mönster som jag ska lägga upp säker på min exshanger senare(Varning! om man laddar ner från exshanger kan det ibland börja bugga)   

Mönstret är inte mitt utan kommer till sims, men det här mönstret är egentligen i en annan färg, men jag ändrade mönstret till något som liknar min avslutings klänning för i år :D. Så här kan det se ut på en klänning.    

Så här ser mönstret ut på en tröja.  

Och  till sist är mönstret till byxorna, Ingen bild på skor i mönstret, men så får det vara. Hoppas jag gav er ett tips, att man kan ändra färg på kläderna och möbler.


Av simsly - 12 juni 2014 07:00

Har fotat en sim för några dagar sedan med hjälp av det här fusket: Moviemakercheats true eller false, man måste ha TestingCheatsEnabled true på och false är om du ska stänga av det, men hjällefall tänkte visa bilderna på henne som jag blev nöjd med.  

    

Bakgrunden fixade jag med att ta en tapet och måla den enfärgad

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards