Simsly

Alla inlägg under juni 2014

Av simsly - 6 juni 2014 12:30

  Tänkte göra en recension om Roaring heights. Roaring heights är en stad man kan ladda ner från sims 3 store(gjort av EA) Så världen är gjord av dom som har gjort sims 3. Så inga sådana dåliga buggar eller något liknande. Fasst ibland tål ju inte datorn för mycket så att man får vara beredd på det.  

 

 

 

 

Jag tycker att Roaring Heights är en vacker stad med alla palmer och 50 tals känslan. allt är nästan bra i den här staden. Jag har inte vart i Roaring heights så mycket, Men det jag har sett av staden är bra! Från skala ett till tio skulle jag ge åtta. Farför åtta? Jo den är fint gjord och den har klara färger och igen mycket fin. Varför inte tio? Jag vet inte riktgt allt om staden ännu. Finns säkert mer att upptäcka!

Av simsly - 6 juni 2014 09:30

  Gjorde en sim som bor i staden Roaring heights.  

det här är Brandne Lovendell.  

Den här bilden var före den andra bilden ovan

Brandne gillar och drömmer om att bli musiker. Så hon tog en tripp till biosalongen och sökte ett jobb inom musik. Just nu är hon i nivå ett inom musik.  

Brandne besökte parken. Men tror inte hon hade så kul även om hon har en smily ovanför huvudet. Hon kollade på när en man spelade shack. Men har ingen bild på det.  

Har ni tänkt på att på Roaring heights stadshus så finns det målningar av sims 4.  

Bradndne hade tråkigt i parken så hon tog en tripp till ett cafe istället.  

När hon var inne i cafet så tog hon ett glas med cafe. Det var ganska många folk där också. Vill ni se mer av Brandne?

Av simsly - 3 juni 2014 17:00

Nästa tema är universitetsliv. Tänkte skriva om dom olika ämnena.  

Företagsexamen:

 simmar

som vill lyckas i affärers kariären, 

 brotslings kariären och undervisnings kariären(kräver drömjobb) bör ta det här ämnet.


Teknick examen:

 simmar som vill lyckas

i millitär kariären

eller lag och ordnings kariären bör ta det här ämnet


forskning och medecin examen:

simmar som vill lyckas i

forsnings kariären

och sjukvårds kariären bör ta det här ämnet.


Kummunikationsexamen:

dom som vill lyckas i johrnalist kariären bör ta det här ämnet

(vet inte all här skiver senare om jag vet)


Konstexamen:

simmar som vill lyckas i musik kariären,

matlagnings kariären och film kariären bör ta det här ämnet.


Gymnastikexamen:

Simmar som vill lyckas i profsidrotts kariären bör ta det här ämnet.


Av simsly - 3 juni 2014 15:15


 


Zera Dragon-röd

 Raina Dragon-grön

Maggi Sum-orange

 

Vi är ....

Vad är vi?

Vi är människor

Men innan sa du att vi inte var människor.

Sa jag? Men vi är människor.

 

Fattar inte. Vad ska man göra? jag kan ju inte skriva! Jag är ingen människa och det vet jag men vad är jag annars?  

Zera kom ihåg att gå till skolan ingen omväg,inget lek gå in till skolan.

Okej. Men.....

Du borde gå nu. Du vill väll inte komma försent?

 

Hejsan!

Hej.

Jag har sett dig innan. Du låter som en intressant person.

Tack!

Föresten jag heter Maggi.

Jag heter Zera.

Hejdå!

Hejdå.  

   Zera stannade kvar efter skolan. Hon tyckte hon hörde något.

Hallå! är någon där?

Av simsly - 2 juni 2014 17:00

 

Ginjer gör universitetets anslagstest. Hon fick ingen stipendium.  

En ailen kom. Michell precenterar sig för .   

Men sen så åkte han iväg.  

Michell och Xander gick ut på en dejt. Det var ganska många folk dit dom skulle.  

 

Xander växte upp till åldring.

Av simsly - 1 juni 2014 14:00

 

Zera Dragon- röd

Raina Dragon- grön


   

idag är det min första skoldag!

Zera kom lite!  

  Idag är det din första skoldag.

Ja.

Kom ihåg att vara försiktig. Det finns många luriga saker ute i världen.

Okej mamma.  

Jag går nu! Undrar vad mamma menar.  

Här är skolan.  

Borde gå in. Vi börjar snart ändå   

Efter skolan:

Mamma jag är ingen människa!

Varför tror du så?

i Skolan frågade dom om min hud, mina ögon! Mamma kan du säga saningen är jag en människa eller inte?

 du är ingen människa men inte jag heller. Vi är....

Vad tycker ni om första delen om Historien om drakögat?

Av simsly - 1 juni 2014 10:30

   Tänkte göra en historia på bloggen. I detta inlägg kommer jag visa handlingen om historien och visa några av karaktärerna. Det handlar om en tjej som ska börja på gymmnasiet men det är ingen vanlig tjej utan något annat  det får ni se i historien.  

Det här är huvudkaraktären. Hon heter Zera Dragon.  

Det här är Zeras mamma. Hon heter Raina Dragon. Vad tycker ni låter det som en bra historia?

Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards