Simsly

Alla inlägg den 3 april 2015

Av simsly - 3 april 2015 08:00

Hej! Som ni kanske vet så har sims 4 dags att jobba kommit till Svergie! Det släpptes i Svergie den första April. Just den dagen åkte jag in till Media mark och försökte hitta spelet. Men jag hittade det inte! Jag som hade väntat tills de skulle öppna, eller så tänkte jag ungefär då. Men någon annan person frågade efter det, de hade faktiskt spelet och man passade på att fråga om de kunde hämta ett spel till mig:) Så jag köpte spelet! Yey! Men väl hemma så gick inte origin igång. Bla bla det går inte med internet anslutning. Gaah! Man blev så himla arg. Det var förstås så att många säkert installerade spelet, men ändå. Jag testa sju gånger och gav upp senare ett tag. Efter någon timmes sims 3 spelande så testade jag igen och jag ble så himla glad! Men jag har fortfarande inte gjort något annat än att ha gjort några simmar jag kan testa spelet med, och deras hus. Annars så har jag ungefär inte gjort något mer. Men några saker vet jag ändå lite om.( tack vare videos) Så jag kanske gör ett inlägg om det i morgon eller någon dag framåt. Det här var ett ganska lång inlägg så jag tänker inte skriva mer i just detta inlägg/ Simsly 


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards