Simsly

Alla inlägg den 18 april 2015

Av simsly - 18 april 2015 06:00

Hej! Tänkte skriva om de magiska gelebönerna som kommer till sims 3 övernaturligt. Är i en sådan period där jag vill skriva om övernaturligt eftersom jag inte har gjort det tills denna vecka.


Hur får man tag i den?: Den magiska geleböns växten kan man köpa i köp läget. Man hittar den på växter. Kommer en bild senare på den. Så du vet hur den ser ut. Den kostar ungefär fem hundra simdalar.

Man kan nog också hitta den lite var som helst i staden Moonlight Falls.


Vad kan man göra med den?: Jo, det ända man kan göra med denna planta är att smaka geleböna. Om man gör det kan det hända olika saker. Som pigghet, hunger eller värsta fall döden. Finns också flera alternativ. Men det med att din sim dör av gelebönan är inte så stor chans, om du inte gör det om och om igen. Spöket får en häftig turkos lila svart färg med en liten geleböna i magen.

 


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards