Simsly

Alla inlägg den 17 april 2015

Av simsly - 17 april 2015 06:00

Hej! Tänkte göra ett inlägg om älvor denna gång. Som förra gången jag skrev om övernaturliga varelser så är bilderna gamla. Jag vill bara att ni ska veta det.


Älvor kommer med sims 3 övernaturligt.

utseende: Man kan se om det är en älva eftersom den har vingar. Man kan välja hur vingarna ska se ut och vilken färg de ska ha i skapa en sim. Älvor kan också spela folk spratt och flyga.


Hur man blir en älva?: Man kan be om att bli en älva. Man kan också skapa ett eleksir, men det krävs en hel del färdig inom alkemi. Man kan också hitta ett älvelexir i elexirbutiken. ( inte så sor risk) Det kommer ungefär då kosta tusen simdalar. Annars kan du skapa en älva i skapa en sim om du har sims 3 övernaturligt.


Hur fungerar älvor?: Älvor sköter sina behov som en normal sim. Men de kan ju somsagt flyga och göra spratt så man ska se upp för en älva. Eller vad sägs om att göra ett älvspratt på din sims grannar? De kan också sova i älvhus, vilket bara ävlor kan. Du kan göra olika saker i älvhuset, men tar inte upp det nu. Du kan hitta älvhuset i köpläget eller så kan du hitta älvhus runt samhellet i Moonlight falls som kommer till sims 3 övernaturligt.

 

 

Socialt: som jag skrev i "hur en älva fungerar" så kan de sgöra spratt, men de kan också göra folk till ävlor och snacka om älvor och sånt.

Mer inlägg om övernaturligt kommer någon gång i framtiden.


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards