Simsly

Alla inlägg den 19 april 2015

Av simsly - 19 april 2015 06:00

 

 

Som Willow hade misstänkt så var hon med barn. Hon kunde inte vänta tills att säga det till sin pojkvän. Hon var lite nervös också för att berätta för Cody eftersom hon visste att ha inte var så förtjust i barn.

 

 

Cody lagar våfflor till Willow och sig själv. Vid köksbordet tänker Willow på vad hon ska säga, ska hon berätta det nu eller senare? Hon tyckte nog att det var bäst att göra det bara, men hon var rädd att han skulle lämna henne. Hon ville inte ta den risken.

 

 

 

Hon beslöt sig för att berätta efter frukosten. Cody blev inte alls glad coh sade bara okej. Hon bad senare om att han fortfarande kommer vara hos henne, vad som än händer. Cody log ett litet leende och sade att han alltid kommer vara hos henne vad som än händer. De ska ta egenom det här tillsammans.

 

Istället för en normal dusch( eftersom badrummet är så litet) så har de denna speciall dusch som kommer med Sunlit Tidles. Den går aldrig sönder för mig vilket är bra.



Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards