Simsly

Alla inlägg den 8 april 2015

Av simsly - 8 april 2015 09:00

 

 

Cody bjöd över Willow, han hade börjat få starka känslor för Willow och bestämde för att uttrycka sina känslor, men han sade inte det än utan gav henne blommor och viskade roliga och flörtiga saker i hennes öra. Willow skrattade lite smått åt de roliga sakerna Cody sade och tackade Cody för blommorna.

 

Sofie och Connor var tillbaka från resan! Svårt att förklara, men innan de reste hade Connor ungefär två dagar kvar innan han skulle åldras upp till vuxen, han hade ju blivit vuxen på semestern, men tydligen tyckte spelet att det inte räknades som om han hade fyllt år så han fyllde  år som vuxen och blev en åldring. Vilket jag inte kunde låta gå undan så lätt. Så jag gick in på nraas och vixade så att han var vuxen igen, fusk? Maby, men jag vill ju inte att han ska vara åldrig när det inte var menat att han skulle vara det just vid denna tid de är i. Ledsen för väggen som är borta så att du kan se badrummet.

 

 

Cody bjöd över Willow och efter en stund kunde inte Cody hålla sig och pussade Willowm, en blyg liten puss som hon också uppskattade. Föräldrarna brydde sig inte trott att de var där. Efter den kvällen var de ett par. Cody var nöjd över sig själv.

 

 

Cody bjöd ut willow till den stora parken i staden. Han föreslog att de kunde göra någonting, som att gå på bio. Willow tyckte att det var en toppen ide!

 

En dejt var det, men Willow tyckte filmen var super tråkig och det slutade med att dejten förstördes. Willow började bli lite kaxigt för en sekund och sade att de hade kunnat göra mera saker. Cody förstod vad som hade gått fel. Willow som brukar vara den där blyga flickan och plötsligtså står hon där och surar.




Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards