Simsly

Alla inlägg den 12 april 2015

Av simsly - 12 april 2015 09:00

 

 

 

Codys födelsedag var här och det var dags för Cody att växa upp till ungdom. Han bjöd in Willow som redan hade blivit ungdom, men hon var fortfarande hans flickvän så varför inte? Hon kom dit, men innan han hann hälsa kom det upp en kommentar från Willow och det stod något liknande detta: jag funderar på att gå snart. Ett annat medelande från henne, eller liknande medelande: Jättetråkigt, jag drar! Vad snäll du är Willow, på Codys födelsedag. Han försökte bjuda henne en gång till. Hon kom, men jag tror hon sade att hon måste gå. Han firade istället sin födelsedag med Sofie och Connor.

 

När han hade blivit ungdom så ville jag ändra hans kläder. Detta hade han på sig innan, frisyren hade jag ändrat. Men ja, han fick inte upp lådan och föll omkull.

 

Han hade hört att Willow skulle vara på konstutställningen med sin mamma och Cody bestämde sig för att gå dit. Han träffade Willow och de började prata lite smått. Ingen av dem nämde Codys födelsedag och pratade om annat. Bland annat om att flytta in?

 

Sofie är den som fortfarande löser grejerna hemma. Den här gången lagar hon handfatet. Tror jag har lagt upp ett annat inlägg där hon lagar handfatet. Vilket busigt handfat.

 

Så var det dags för Cody att ta examen. Han var nöjd med sitt betyg och längtade till att få ta emot sin examensrulle och allt det där. Hela familjen följde med, även om det var vardag. Cody hade sina examenskläder på sig och gick ut från hemmet.

 

Willow skulle också ta examen och hade också examens uniformen och hatt. Hon och hennes mamma kom dit. Någon annan kille och hans familj kom också eftersom han skulle också ta examen, minns inte om det var flera än de tre.

 

Cody gick ut med toppbetyg och var hederstalare. Sofie och Connor var så stolta över sin son och Cody var stolt över sig själv.

 

 

Även om Willow ser glad ut på denna bild( kanske för att skolan är slt) så var hon den som antaglingen bränner ner sitt eget hem. Så hennes skolbetyg var nog inte lika bra som Codys, men han var stolt över sin flickvän ändå. Att båda hade klarat av skolan tillsammans.

 

 

De kramades och var lyckliga, Willow viskade: "Jag är redo att flytta ihop". Willow kanske inte kunde det, men tyst log Cody och var glad över att hon kände så.


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards