Simsly

Alla inlägg den 13 april 2015

Av simsly - 13 april 2015 09:00

 

Tror Willow och Cody hade en dejt efter examensavslutningen. Minns inte om Willow blev sur på denna eller inte, hon brukar ju bli sur när hon går på dejt med Cody, men, men. Minns inte om det var här, men Cody frågade Willow om hon ville flytta in hos honom och hon sade ja. Dock var det föräldrarnas hem, men de hade planerat att flytta till ett eget ställe snart.

 

De fixar till Codys rum snabbt till Codys och Willow rum så att båda för plats att sova där. Vid den här tiden i livet börjar Sofie och Connor sluta prata med sin son så mycket, eller de har inte tid. Nej jag menar att Cody och Willow har inte tid. Cody är ju för upptagen med att vara med Willow.

 

Någon gång hemma bestämde de sig för att ha en liten dejt eller något, istället för att prata med varandra slutade det så här.

 

Någon dag bestämde de sig för att prata och bara lägga tid på varandra.

 

Willow tyckte det vore vettigt att skaffa ett jobb. Hon hade sagt att Codys föräldrar inte ska behöva betala för Cody och Willow. Hon sökte jobb inom den kulinariska kariären och fick jobb direkt.

 

Sedan läste hon lite matlagnings böcker, så hon lärde sig mera inom matlagning. Hon skulle ju jobba med det och behövde lite erfarenhet.

 

Något Cody tycker är roligt är det med de sociala medierna. Han bestämde sig för att skaffa en blogg. Vet inte om han skaffar en blogg senare egentligen, men jag hade för mig att det var här han skaffade en blogg.

 

Cody bestämde sig också för att skaffa ett jobb inom sjukvården.


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards