Simsly

Alla inlägg den 11 april 2015

Av simsly - 11 april 2015 09:00

 

 

 

Cody vill alltid ge Willow blommor när de träffas, Willow uppskattar alltid blommorna hon får och får ett stort brett leende på läpparna.

 

 

Cody och Willow bestämde sig för att äta på resturang. Minns när Sofie och Connor gjorde det för länge sedan, i en av de första delarna. Nu gör detta unga paret likadant.

 

Det är tyst för det mesta när de äter. Cody undrar om han har gjort något fel eller inte. Han sitter och betraktar den tysta flickan mitt emot honom. Hon har ingen ögonkontakt med honom och verkar inte vilja prata. Vad kan det vara för fel på dejten? Tänker Cody.

 

Willow mat var tydligen lite för stark och Willow blåste ut eld och ut från öronen kom också eld. Cody tyckte synd om Willow, men tyckte också att det var lite roligt i smyg, efter att hon hade rykt så stod hon upp och kollade inte alls på Cody.

 

Cody bestämde sig för att ge Willow en puss. Cody kände att hon försökte backa, men hon pussades blygsamt tillbaka. Ingenting mer med det. Cody sade att han var tvungen att gå hem och på ännu en dejt kommenterade hom missnöjt. Denna gång, eller kanske det var förra gången, men jag tror det var denna så sade hon hade de borde göra mer och ja. Sedan stac båda ifrån dejten och Cody kände att han inte visste längre om Willow gillade honom. Hon kanske inte var den rätta personen.


Presentation


Jag är en skånsk tjej som driver den här sims bloggen. Jag har spelat sims i ungefär två, tre år och tyckte det var väldigt kul första gången jag spelade det. Så varför inte göra en blogg om spelet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om mina historier här på bloggen?
 Jätte bra
 Bra
 Okej
 Ganska dåliga
 dåliga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards